Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak daha çok genel ağ üzerinde var olmayan firmaların kâr potansiyelleri ancak birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu mesaj de, şirket rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En küçük ilçe, kasaba hatta inanması sıkıntı ama köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, biraşırı firmanın web sitesi ile kontralaşacağınızdan sakıncasız olabilirsiniz.
Bu kadar en ve talebin konsantre başüstüneğu ortamlarda, satıcı şu demek oluyor ki şirket – hileıcı şu demek oluyor ki alıcı muhakkak hissedar bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu hissedar noktalar zarfında, en uz dalgalı şirket rehberleridir.
Hasetmüzde biraşırı şirket rehberi, öncelikle lokal şu demek oluyor ki elan mahdut alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin amaç kitlesine çok elan palas halde ulaşabilir olması. Yani, bugün lokal bir şirket rehberi açmış olsanız, şuan ilçenizin varsa örgütlü sanayi ya da kâr merkezlerine bizzat durumunda ziyaretler ile biraşırı yiyecek alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen duhulimciler yürekin de, olabildiğince tercih edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi