Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak bâtınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en yerinde aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine ilişkilar ve yol özetler ya da iş özetleri için veri bâtınerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek bâtınin ölçü takdim etmek nazik önem taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok konue yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en kuvvetlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve tetkik bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video pay etmek, içeriğinizi henüz zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en yüce sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile rabıtlantı hazırlamak bâtınin harika bir önem. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine iye olsa da bütünü az çok videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette talan etmek istediğinizi her bugün görüş önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde anlamak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait faal kullanıcıya iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin sosyal medyada evetğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa yanık hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik bâtıneren gücük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, içeriğiniz erek kitlenizin lakinç ve nazarıitibar düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin ölçü sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol neticelerinda henüz yüce sıralarda ve henüz sık görülür, içeriğinize gidiş geliş geriışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna bağlıdır. Web içeriğinizde yerinde mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz yerinde hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair henüz yüce akıbetlar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik ilişkilar koymak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya mevrut her tıklama bâtınin ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik temizışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), yüce hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtlantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.