Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa strüktürlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve rağbet alanları gibi değmeslekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, reva maliyette masnu zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle baş başa artık “ne istersem onu alırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nöbetçi kebir gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş vetirelerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin kovuşturulma fail yıllarda genel ağ site çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve mukayyetm çalışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda serlayıp şirketin çın mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin ahit zarfında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. Yani yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, nihayetinde matlup özetları vermemektedir.