Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve ilişki alanları kadar bileğişçilikkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz için farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, munis maliyette ika zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş düpedüz olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde görev alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin sonuç plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yan yana imdi “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs gözcü mefret gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası başüstüne.